استراتژی شرکت حاپکو:
- برقراری اتحاد استراتژیک با شرکتهای خارجی موفق، همکاری و مشارکت با آنها در اجرای پروژه
- توسعه همکاری و مشارکت با شرکت های بنام داخلی و خارجی در حوزه های مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مانیتورینگ، نظارت تصویری، هوشمند سازی و نیرو
- ارائه سرویس های جدید بر اساس نیازهای جدید مشتریان
- اطلاع از تکنولوژی های جدید در دنیا و به روز رسانی سرویس های ارائه شده همگام با تحول در تکنولوژی
- توجه به تحقیقات به منظور بالا بردن توان علمی و فنی
- توسعه همکاری با مراکز دانشگاهی و پژوهشی
- عضویت در مجامع علمی و حرفه ای درون مرزی و برون مرزی
- جذب و پرورش نیروی متخصص و کارآمد در حوزه های مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مانیتورینگ، نظارت تصویری، هوشمند سازی و نیرو
- گسترش و بهبود در پیاده سازی سیستم های مکانیزه جهت اجرای فرایندهای داخلی و ارتباطاتی شرکت
خط مشی کیفیت در شرکت حاپکو:
- توسعه فرهنگ مشارکت همگانی جهت دستیابی به بهبود مداوم در کلیه فرآیندهای مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت
- ایجاد اشتغال برای نخبگان و متخصصین کشور
- ارتقاء سطح علمی و مهارتی کارکنان به عنوان با ارزش ترین منابع سازمان و افزایش انگیزه در آنان
- ارائه راه حل های علمی و بهینه مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا
- شناسایی تکنولوژی های نوین و توسعه بازار کار مرتبط
- ارزیابی روند توسعه شبکه مخابرات و برق کشور و تامین نیاز این شبکه ها
- افزایش رضایت مشتریان با افزایش کیفیت و تحویل به موقع محصولات و خدمات و در نهایت پشتیبانی به موقع